Regulamin korzystania z serwisu w celu dokonania rezerwacji
I. Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin korzystania z serwisu w celu dokonania rezerwacji pojazdu (dalej “Regulamin rezerwacji online”) określa szczegółowe warunki i zasady korzystania z serwisu internetowego www.interfleet.pl (dalej “Serwis”), w tym środki techniczne, umożliwiające dokonanie rezerwacji pojazdu drogą elektroniczną (dalej jako “Rezerwacja”). Podmiotem odpowiedzialnym za Serwis jest Inter Fleet Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (dalej „Inter Fleet”), przy ul. Puławskiej 479, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez przez Sąd Rejonowy dla M. St. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000572985, NIP 113 289 43 83. Niniejszy Regulamin rezerwacji online” uzupełnia Ogólne Warunki Wynajmu Pojazdu Inter Fleet Sp. z o.o. (dalej jako “OWWP”), dostępne na stronie interfleet.pl pod adresem https://interfleet.pl//storage/files/Ogolne-Warunki-Wynajmu-Inter-Fleet.pdf
2. Wszystkie pojęcia stosowane w niniejszym Regulaminie rezerwacji online są tożsame z pojęciami i definicjami zawartymi w OWWP.
3. Niniejszy Regulamin rezerwacji online stosuje się do wszystkich rezerwacji pojazdów pojazdów zawartych za pośrednictwem Serwisu.
II. Dokonanie rezerwacji pojazdu za pośrednictwem Serwisu
1. Rezerwacja pojazdu online jest jednym ze sposobów rezerwacji pojazdu i wymaga skorzystania z Serwisu.Proces rezerwacji umożliwia zarezerwowanie pojazdu i opcji dodatkowych do odbioru w ustalonym dniu, o ustalonej godzinie, w uzgodnionej lokalizacji i na określony czas wynajmu, a także opłacenie wynajmu online za pomocą tzw. bramki płatniczej.
2. Usługa rezerwacji świadczona drogą elektroniczną polegająca na umożliwieniu dokonania Rezerwacji na stronie www.interfleet.pl ma charakter nieodpłatny. Korzystanie z usługi online zaczyna się w momencie rozpoczęcia procesu wypełnienia formularza interaktywnego na www.interfleet.pl.
3. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z formularza rezerwacji:
- komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu;
- przeglądarka internetowa:
- Mozilla Firefox w wersji 115 i wyższej lub
- Opera w wersji 100 i wyższej lub
- Google Chrome w wersji 115 i wyższej lub
- Safari w wersji 16.3 i wyższej lub
- Microsoft Edge w wersji 115 i wyższej
- włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
4. Dokonanie Rezerwacji pojazdu i opcji dodatkowych przy wykorzystaniu formularza dostępnego w Serwisie składa się z następujących czynności:
- wprowadzenie danych niezbędnych do wyszukania oferty, czyli miejsce wydania i zwrotu pojazdu (spośród dostępnych oddziałów), data i godzina wydania i zwrotu pojazdu, zaznaczenie lub wpisanie wieku Użytkownika (kierowcy);
- wybór segmentu pojazdu oraz akceptacja wysokości czynszu;
- wybór płatnych opcji dodatkowych, w tym pakietu określającego zakres odpowiedzialności za korzystanie z samochodu oraz wyposażenia dodatkowego;
- podanie danych niezbędnych do dokonania Rezerwacji:
- osoba fizyczna:
- imię i nazwisko kierowcy, adres email, telefon kontaktowy, data urodzenia, numer prawa jazdy, adres zamieszkania;
- przedsiębiorstwo: te same dane, co osoba fizyczna, a także dodatkowo numer NIP przedsiębiorstwa i kraj siedziby, nazwa, adres email oraz adres siedziby;
- złożenie wymaganych i opcjonalnych oświadczeń woli i wiedzy w formie zaznaczenia checkboxa;
- na ekranie podsumowania kliknięcia przycisku “Rezerwuj i zapłać” (jest to moment dokonania Rezerwacji pojazdu);
- płatności;
- ekranu z potwierdzeniem dokonania Rezerwacji pojazdu.
5. Płatność online odbywa się za pośrednictwem internetowego serwisu płatności o nazwie „Tpay”, prowadzonego przez Krajowy Integrator Płatności spółkę akcyjną z siedzibą w Poznaniu, ul. Św. Marcin 73/6, 61-808 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań–Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, kapitał zakładowy 5.494.980,00 PLN wpłacony w całości. W celu dokonania płatności Najemca po kliknięciu w odpowiedni link kierowany jest do w/w systemu płatności. Więcej informacji odnośnie warunków Tpay:
- https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/secure-pliki/tpay-owu-pl.pdf
- https://tpay.com/user/assets/files_for_download/informacja-dla-konsumenta.pdf
- https://tpay.com/user/assets/files_for_download/regulamin.pdf
6. Najemca otrzymuje potwierdzenie dokonania Rezerwacji pojazdu w formie wiadomości email na adres podany podczas procesu rezerwacji; potwierdzenie zawiera specyfikację wynajmowanego samochodu (jego kategorię) a także łączną kwotę do zapłaty (czynsz oraz inne koszty ustalone podczas dokonywania rezerwacji) wraz z OWWP i Klauzulą RODO.
7. Brak dokonania płatności w terminie do 48 godzin od momentu dokonania Rezerwacji może prowadzić do anulowania zamówienia.
8. W trakcie rezerwacji online ustalane są szczegóły rezerwacji oraz dokonywana jest płatność, zaś podczas wydania pojazdu weryfikowane są dane podane w rezerwacji - względem ważnego dokumentu prawa jazdy oraz ważnego dokumentu tożsamości. Uzupełniane, przedkładane do podpisu oraz udostępniane są dokumenty: umowa najmu pojazdu oraz protokół wydania pojazdu.
III. Zmiana lub anulowanie rezerwacji
1. W przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem Serwisu, zmiana lub rezygnacja z rezerwacji bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kosztów na rzecz Inter Fleet jest możliwa najpóźniej do 48 godzin przed planowanym wydaniem pojazdu.
2. Aby anulować rezerwację dokonaną za pośrednictwem Serwisu, należy skorzystać z linku do anulowania rezerwacji przesłanego w wiadomości email z potwierdzeniem rezerwacji.
3. Aby zmienić rezerwację dokonaną za pośrednictwem Serwisu, należy skontaktować się z Inter Fleet pod adresem email rent@interfleet.pl, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami otrzymanymi od Inter Fleet.
IV. Przedłużenie okresu najmu
1. W przypadku chęci przedłużenia okresu najmu stosuje się postanowienia OWWP §3 pkt.2.
2. Aby przedłużyć okres najmu należy skontaktować się z Wynajmującym telefonicznie na numer +48 22 870 01 44 lub mailowo na adres: rent@interfleet.pl i postępować zgodnie ze wskazówkami Wynajmującego.
V. Reklamacje związane z działaniem formularza zamówienia online
1. Reklamacje związane z działaniem formularza zamówienia dostępnego na www.interfleet.pl można składać:
- pisemnie na adres: ul. Puławska 479, 02-844 Warszawa
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@interfleet.pl
2. Reklamacje dotyczące korzystania z samochodu lub realizacji innych elementów umowy uregulowano w OWWP.
3. Zaleca się podanie w opisie reklamacji:
- informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości;
- żądania Użytkownika;
- danych kontaktowych osoby składającej reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Wynajmującego.
Wymogi podane powyżej mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego sposobu reklamacji.
4. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Wynajmującego następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni gdy najemca jest konsumentem lub stosuje się do niego przepisy dotyczące reklamacji składanej przez konsumenta, a w pozostałym zakresie w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Wynajmujące przekazuje odpowiedź na reklamację w formie dokumentu papierowego lub innego trwałego nośnika.
VI. Przetwarzanie danych osobowych
1. Inter Fleet może przekazywać dane osobowe dla celów wskazanych w niniejszym dokumencie następującym osobom trzecim:
- podmiotom, z którymi Inter Fleet ma zawartą umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych, w celu realizacji działalności Spółki. Podmioty takie będą zobowiązane na mocy umów zawartych przez nie z Inter Fleet do stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa, technicznych i organizacyjnych, aby chronić dane osobowe oraz przetwarzać je wyłącznie zgodnie z instrukcjami przekazanymi przez Inter Fleet;
- organom nadzorującym, organom władzy i innym osobom trzecim; w przypadku, gdy jest to niezbędne dla realizacji celów wskazanych powyżej oraz wypełnienia obowiązków nałożonych prawem, Dane osobowe mogą być przekazywane organom nadzorującym, sądom i innym organom władzy (np. organom podatkowym i organom ścigania), niezależnym doradcom zewnętrznym (np. audytorom) lub podmiotom udzielającym świadczeń.
2. Inter Fleet jako Administrator Danych Osobowych zobowiązuje się stosować odpowiednie środki bezpieczeństwa, zarówno techniczne jak i organizacyjne, aby chronić przetwarzane dane osobowe. Dane osobowe są przechowywane przez Inter Fleet lub przez podmioty przetwarzające dane wyłącznie przez czas niezbędny do osiągnięcia celów, dla których dane te są gromadzone tj. przez cały okres obowiązywania zgody oraz przez okres wymagany przepisami prawa (w szczególności przepisy prawa podatkowego i okres przedawnienia roszczeń) po jej cofnięciu.